2013. május 20., hétfő

5.Rész

-Az állam a földet surolta nem hittem el.... (mostanába én semmit nem hiszek el xD )

-Hogy mi?-kérdeztem

-Me-gyünk a One Di-rec-tion ház-ba-szotagolta el nekem 

-Csípj meg, ez bisztos csk egy álom. Áuu,hej ez fájt

-Te mondtad,hogy csipjelek meg-nyújtotta rám a nyelvét.

-Nem gondoltam.Nah de szerintem készülödjük mert mindjárt itt a kocsi.-mondtam majd elvonultunk mind a ketten a szobánkba. Hamar letusoltam,méghamarabb megszárítottam a hajam. Magamköré csavartam egy törölközőt és kimentem a szobámba. Kinyitottam a ruhásszekrényemet és nézelödtem,hogy kapoke valami ruhát. 
Végül ezt a ruhaösszeállítást választottam.Nekem nagyon tetszett.Visszamentem a fürdöbe és kisminkeltem magam.Egy kicsit vadabbat csináltam mint ugy általába.Beletettem zsebembe a telefonom fujtam magamra egy kis epres parfümöt.Miután késznek nyilvánitottam magam kiléptem a szobámbol és Emily tartoszkodási helyét vettem célul (a szobáját). Mikor benyitottam egy szál fehérnemüben állt a szekrénye elött ahonnan egymás után hányta ki a ruhákat.

-Emily még nem vagy kész?A kocsi bármelyik pillanatba itt lehet.

-Nem tudom,hogy mit vagyek fel.Fogalmam sincs-esett kétségbe barátnőm....Na de mire vannak a barátok?

-Várj összeszedek valamit.Kezdtem nézni a szekrényét. Találtam benne egy farmert amely egy egy helyt ki volt szakadva.Hozzá egy szürke smájlis hosszu ujju polot és egy szintén szürke cipőt.
Emily gyorsan felkapta magára a ruhákat. Bement a fürdöbe és kisminkelte magát.Nagyon szép lett mikor kijött (nem mindha máskor nem lenne szép).Gyorsan lesiettünk a nappaliba és ott vártuk a kocsit, közben beszélgettünk.

-Nagyon izgulok-mondta barátnőm ujjait tördelve.

-Igen van okod rá.Én is az vagyok,nem mindenkinek adatik meg,hogy ilyen hirességek mind a fiuk meghivják magukhoz.Szerencsések vagyunk.-Zártuk le a témát ugyanis dudáltak kint ami azt jelenti,hogy megérkezett a kocsi.Kimentünk,magunk után bezártuk az ajtot és elindultunk a kocsi fele. Egy fekete ablaku autoba ültünk be.Illedelmesen köszöntünk a soförnek majd az beinditotta a motrot és elindultunk. Megtudtuk,hogy a soffört Marknak hivják.Kb 20 perc mulva megáltunk egy oriási nagy fehér ház elött.

-Na,lányok,megjöttünk-fordult hátra kedvesen Mark.

-Kössz a fuvart.-mondta Emily

-Szivesen máskor is-mondta majd elhajtott. Elindultunk a ház felé.Nagyon szép hely. Odaértünk az ajto elé,még egyszer ránéztem Emilyre és megnyomtam a csengőt.

-Fél perc se kellett és már ajtot is nyitottak

-Sziasztok lányok- nyitott nekünk ajtot Zayn. Beengedett minket.


-Hello fiuk.-köszöntünk Emilyvel.A többi fiu a kanapén ült és minket néztek.Mikor leesett nekik,hogy mi a helyzet,felpattantak a helyükröl és megöleltek minket. Leültünk a kanapéra mi lányok a fiuk pedig szembeálltak velünk.

-Kértek valamit?-kérdezte Liam.

-Nem köszi.-mondtam 

-Én sem.- mosolygott rá Emily

-Hej!Srácok! Nyugi,jo? Nem kell beparázni. Nem vagyunk mi nem toom' kik.

-Jo rendben csk...tudjátok..nem sok lány jár ide -valottam be nekünk Liam

-Oh értem.De akor se kell igy csinálni-mondta Emily is. Az este folyamán körbevezettek a házba. Nagyon sokat kacagtunk meg hülyéskedtünk. Ugy kb 10 ora fele a fiuknak az agyábol kipattant az az ötlet,hogy nézzünk meg egy filmet. Mi egyböl tiltakozni kezdtünk,tul késő volt. A végén csak rábeszéltek minket a dologra....
Miután megnéztük a filmet elindultunk haza. A fiuk találták ki azt is,hogy itt aludjunk,de mi ebbe nem egyeztünk bele. Elbucsúztunk a fiuktol majd jött Márk és hazavitt minket. Otthon kibeszéltük a mai napot,hogy 1 kerek nap alatt mennyi minden tud történni.

         Emily szemszöge

Ez volt eddigi életem egyik legszebb napja.Egész nap 5 ilyen csodálatos fiuval tölteni a napot,ez valami fantasztikus. Épp lefekvéshez készülödtem amikor kaptam egy sms t.Harry irt. Torkomba dobogo szivvel nyitottam meg  a levelet.
            'Jol érezted magad?<3'-Harry

            'El sem hiszed,hogy mennyire jol<3'-irtam vissza neki azonnal.
         
             'Örülök neki'-Harry

             'Én is örülök,hogy örülsz'

            'Ajj Niall annyit eszi az életemet.Légyszi megadod Jess számát,hogy már egyszer hagyjon békén?'

             'Kérdezd meg,hogy miért nem kéri el Jesstöl'

             'Mert fél'-Harry

             'Na jo *szám*'

             'Köszi hogy megmentetted az életemet.Biztos belehaltam volna ha nem fejezi be'-Harry

             'Na azt azért ne'

              'Na jo én megyek mert reggel studioba megyünk.'-Harry
          
             'Oke rendben.Akkor szia Jo éjt<3'

             'Neked is szia <3'

Azt hiszem meg jobban belehabarodtam Harrybe.Nem tudom ő,hogy érez de én igen is Szeretem.Igen kimondom SZERETEM. Minden álom kimászott belölem. Egyszerüen nem tudtam elaludni.Mindig Harryn járt az eszem.


                   Jess szemszöge


Hamar letusoltam,bebujtam az ágyba,leoltottam a villanyt és probáltam elaludni. Épp hogy elaludtam a telefonom világitani és zenélni kezdett. Jött egy sms. Ki a franc zavarhat ilyen késön.

      'Szia Jess.Niall vagyok.Bocsi ha felköltöttelek.Csak unatkozok és gondoltam....'

Ilyenkor annyira édes.Mosolyogva irtam vissza neki.Izgatott voltam

      'Szia Niall.Nem költöttél fel.Deeee amugy honann tudod a számom?'

      'Az titok.Ha meg akarsz ölni akkor csak engem,őket nem keverem bele.'-Niall

      'Ooohhh szoval ketten voltak.Amugy meg nem akarlak megölni.:) :P'

      'Igen ketten.Pedig azt hittem'-Niall

      'Ilyennek ismersz te engem?Hogy csak ugy embereket ölök?'

      'Nem,de mondjuk el tudlak képzelni.'-Niall

      'Ha ha kössz'.....

Valahogy igy ment ez hajnali 3 ig. Azt is kicsavartam belöle,hogy Harry kérte el Emilytöl a számom. De,hogy Harrynek minek kellett? És,hogy került Niall fülébe? Na ez meg rejtely. Ha találkozunk akkor majd megkérdezem.Miután elbucsúztúnk arra hagyatkozva,hogy holnap vagyis ma összefutunk mi igy 7 en. Kalapálo szivvel feküdtem vissza az ágyamba.Hamar elnyomott az álom......


3 komment és 4 feliratkozo után uj rész.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése