2013. május 7., kedd

3.Rész

-Nem aludtál jol az éjjel??Olyan gyürőtt vagy-nézett rám aggodva
-Nem..nem aludtam jol...egyszerüen nem ment.-mondtam.

-Mondtam,hogy tedd tul magad rajta-mondta Emily
-És is mondtam,hogy az nem olyan könnyü-vágtam vissza.Erre már nem tudott viszaszólni.Inkább hagytam a fenébe és felmentek a szobámba és letusoltam.Miután végeztem felvettem egy  fehér polot aminn Niall Horan volt hozzá egy szürke converse cipőt és egy farmert.


Emily szemszöge

Miután Jess visszament a szobályába (aszem oda ment) én is felmentem az enyémbe ugyanis megyünk 1D koncertjegyet venni.Nagyon várom már.Csak attol félek,hogy Jess nem teszi tul magát Kevinen. Pedig muszály valahogy elfelejtetnem vele.Na meg az is bisztos,hogy Kevin ide fog jönni még párszor,hogy hátha Jess megbocsájt neki. De én nem fogom engedni...Igaz én segítettem nekik anno összejönni de az már rég volt.Gyorsan letusoltam felkaptam magamra  a Harrys polomat.

 Épp,hogy leértem a konyhába csengettek.Volt egy olyan érzésem,hogy Kevin az. Na mit mondtam?!
-Mit akarsz?-kérdeztem idegesen
-Bocsánatot szeretnék kérni Jesstől.-mondta a földet nézve.
-Semmi értelme...ő nem akar látni téged és én sem. Menny ahoz a cafkához akit megfektettél.És légy boldog vele,ha Jessel nem voltál az...
-Mondtam már,hogy sajnálom... részeg voltam-mondta
-Mostmár sajnálhatod. Evel nem lesz minden a régi .


Jess szemszöge

Miután végeztem az öltözéssel leindultam a lépcsőkön,azonban hamar megáltam mert egy ismerős hangot hallottam.Kevin volt.Emilyvel veszekedett Kevinnel,vagy Kevin Emilyvel m1. Inkább lementem és Emily hátához álltam. Kevin észrevett és elhalgatott.
-Jess,kérlek halgass meg-kérlelt.Egy kis gondolkozás után...
-Emily a koncert elött találkozunk-mondtam és kiindultam az ajton
-Jess! Ugye nem akarsz elmenni vele??-kérdezte idegesen
-Emily kérlek-mondtam
-Pff...-evel ránk csapta az ajtot. Kellemetlenül sétáltam mellette.
-Elkezded vaaagy... forduljak vissza?-kérdeztem
-Ok ok,ne menj.-mondta majd megfogta a kezem
-Én nem tudom mit csináljak,hogy megbocsájtsd amit tettem-mondta
-Egy éjszakát se tudtam átaludni-mondtam szinte már könyezve
-S-A-J-N-Á-L-O-M-mondta majd megált,megfog a kezem és szembeforditott magával.Közelebb lépett.Megprobált megcsokolni de nem hagytam.
-Sajnálom de nem. Semmi nem lessz olyan mit régen.-mondtam
-A francba Jess miért nem tudsz megbocsájtani?-kérdezte dűhösen
-A francba Kevin miért csaltál meg?-kérdeztem kiabálva
-Mondtam már hogy nem volt szándékomba.
-Nem akarok most megint veszekedni. Szeretném jo érezni magam a koncerten.És most kérlek menny el.
-De...én-nyökögött
-Menny-mondtam.Majd elindultam a másik irányba ugyanis a koncert mindjárt megkezdödik. Kb 20 perc alatt már oda is értem a stadion elé és felhivtam Emilyt.Megegyeztük,hogy
találkozunk a bejártnál.Ahoz képest,hogy rengetegen voltak hamar megtaláltuk egymást.Beálltunk a sorba,mikor mi kerültünk a sorra,odaadtuk a V.I.P. jegyeket és jött egy magass kigyurt testalkatu férfi és megkérte,hogy kövesssük.Én személy szerint egy kicsit megilyedtem tőle.Egy hosszú folyoson mentünk át szotlanul.Nagyon izgatott voltam,Emily kezét szorongattam. 5 perce mehettünk csendbe amikor a férfi megszolalt.
-A fiuk körbevezetik önöket a szinfalak mögött még a koncert előt. A koncertet is a szinfalak mögött élvezhetik. Kapnak 15 percet az ismerkedésre utána a fiuk körbevezetik.Még a koncert után együtt lehetnek 1 orát.
-Értsük és köszönjük.-mondta Emily
Egy fehér ajto mogott sok nevetést hallottam.Nagyon bepánikoltam,azt se tudtam hogy ha belépünk az ajton akkor mit fogok mondtani?A bisztonsági őr benyitott,nyomába mi is beléptünk az ajton. A fiuk a kanapén ültek és hülyéskedtek. Ahogy megláttak minket és szépen sorba áltak. Az őr megszolalt.
-Fiuk 15 perc.
-Jo jo-mondta a szőke ír manó... Közben az őr szemforgatva távozott.
-Sziasztok lányok.Gondolom nem kell bemutatkozzunk.
-Sziasztok,nem,nem kell.Én Jess vagyok-mondtam kedvesen
-Én pedig Emily-mondta barátnőm.A fiuk odajöttek hozzánk egy öleléssel és két puszival ülvözöltek,ami nagyon is meglepett. Legalábbis engem. Leültünk a kanapéra és beszélgettünk.Én Niall és Harry közé ültem,Emilypedig Harry másik felére és Louis mellé (remélem érted).Megkértek,hogy meséljünk magunkrol. Miután elmeséltük vázlatosan az életünket az, az ilyesztő bisztonsági őr és szolt,hogy lejárt a 15 percünk.Elintultunk,hogy a fiuk idegenvezetőként mutassák meg a terepet. Kifele tartottunk a helységböl amikor Niall hátrahúzott az utolso sorba (ugyanis kettes sorba mentünk mert keskenyek a folyosok)
-Jol látom,hogy én vagyok a kedvenced?-kérdezte félénken és mosolyogva. Pont ilyen angyali mosolyal,ilyen félénknek képzeltem el.Sokat nem tévedtem.
-He he- igen ,vörösödtem el. *felkacagott* majd kezét a vállamra tette és magához huzott.Belenéztem a szemébe.Öszintén?...Elvesztem bennük. Gyönyörű kék szemei csillogtak. Szinte el se hittem,hogy ő az.Még beszélgettünk egy kicsit de hamar el kellett menjenek,mert hamarosan megkezdődik a koncert. Minket a V.I..P. helyre kisértek ahol végig követtük a koncertet.A 3. számot énekelhették,ami a Little Things volt.Amikor a ref.-nél jártak Niall rámnézett.Éreztem forro kerintetét magamon.Elvörösödtem.
-Hej csajszi-bökött meg Emily.Mi van veled?
-Niall néz-mondtam elbambulva. Emily is odanézett.... A koncert nagyon jol telt.A pillangok a gyomromba repdestek nem akartak lenyugodni a gyomrom liftezett akor visszafele tartottunk a V.I.P. terembe .Azt hittem hogy kivetem a taccsot. De megprobáltam nem idegesnek tünni. Amikor bementünk a szobába minden félelmem elmult. A fiuk olyan felszabatultak voltak,hogy én is jobban éreztem magam.Amikor az ír manó meglátott széles mosoly jelent meg az arcán majd intette,hogy üljek le mellé. Ugy is tettem egy kicsit még liftezett a gyomrom de nyugodtabb voltam....
                     
                                                          (to be continued)
 2 rendszeres olvasó és 2 komi után jön a kövi rész de lehet több is xD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése