2013. május 10., péntek

4.Rész

Tudom ott van,hogy hány komi és feliratkozo után hozom az uj részt de nem birtam. De
 most tényleg 3komi és 2 rendszeres feliratkozó után hozom az uj részt.


Ugy is tettem egy kicsit még liftezett a gyomrom de nyugodtabb voltam.  Nem hiszem el,hogy 1D koncerten vagyok és épp Niall Horan és a többi szexi szépfiu mellett ülök. Bár most minden pillanatát ki kell élveznem ugyanis még fél ora és elmegyünk.Elfelejtenek minket.Mi őket soha de soha nem fogjuk elfelejteni de ők?

Gondolatmenetemet az zavarta meg,hogy Louis legyez a kezével az arcom elött.

-Ja bocsi nem figyeltem,elgondolkoztam

-Ok,nem baj akkor mégegyszer felrakom a kérdést-mondta Louis

-Jo,rendbe most figyelek... Közben Emilyre néztem aki egy kicsit feszült volt.

-Hogy álsz mostanába a pasikkal?- tette fel ujra a kérdést,amitöl egy kicsit összeszorult a torkom

-Ne,csak ezt ne-mondtam majd arcomat kezeim közé temedtem

-Ne haragudj nem akartam,hogy roszul érezd magad. - mondta Louis bünbánoan. Ugye nem harakszol?

-Nem dehogy -vettem el a kezeim az arcomtol.-Rád soha nem tudnék.

-Oh ez meghatott-tetette a sirást

-Igen,engem is-utánoztam a sirásba.-Erre a többiek felnevettek.

                                         Emily szemszöge

Probáltam Louisnak jelezni,hogy ne kérdezze meg Jesst de nem esett le neki,hogy én miért hadonászok a kezemmel. Azt hittem Jess ki fog borulni de ügyesen megoldotta a dolgot.Miota itt vagyuk Harryvel rengeteket beszélgettünk,kacagtunk.Szerintem látta,hogy ő a kedvencem (jo hogy látta hisz a polomon van xD).15 perc mulva egy kedves fiatal lány lépett be és szolt,hogy 10 perc mulva indulnunk kell. Nagyon roszul esett hogy ilyen hamar vége.

-Kár,hogy ilyen hamar mennünk kell.-mondta Jess szomoruan.

-Igen szerintünk is- értettek egyet a fiuk is. Feláltunk a kanapérol és elkezdtünk bucsúszkodni.

-Hiányozni fogsz nekem-öleltem meg elsöként Niallt.

-Te is nekem.-ölelt vissza. Zaynt,Louist,Liamet is megöleltem és utojára Harryt .

-Alig ismertelek meg de máris elménsz-sugta fülembe amig ölelt.

-Igen és sajnálom.- Elég hosszasan ölelt amit egy kicsit furcsállottam de azért jol esett.

                                Jess szemszöge


Kár,hogy el kell mennyünk. Itt eltudnám képzelni az életem.Vagyis nem ebbe a szobába de itt van minden ami fontos nekem.Amiota a fiuk feltüntek az X faktorba azota oda vagyok értük. És az én imádnivaló barátnőm. Szerencsésebb nem is lehetnék. Nagyon szeretem, mindent megtudok vele beszélni. Mindenkit megöleltem, még csak Niall van hátra.

-Hát akkor szia-álltam meg elötte és megöleltem.-Köszönöm a koncertet meg ugy mindent.

-Remélem még találkozunk-mondta majd elhajolt tölem és belenézett a szemeimbe. Utálom amikor ezt csinálja ugy érzem a lábaim megremegnek és alig tudok állva maradni. Épp,hogy befejeztük már megint jött az az őr és megkérte,hogy kövessük.

-Hát akkor sziasztok-mondtam már majdnem sirva

-Sziasztok,és ne szomrokodjatok,ki tudja még valahol összefuthatunk-kacsintottt ránk Harry

-Reméljük is- mondta Emily.

     *késöbb*

-Áááááá ez valami fantasztikus nap volt. Imádtam azokat a cuki fejüket meg mindenüket. Be se tudok telni velük.Bárcsak barátok lennénk. -szökdécselt körbe Emily. Igen,érett 17 éves lány.

-Igen,és azok az észbontó mosolyok,szemek.-ábrándoztam.

-Oooo nicsak valaki szerelmes.-kuncogott Emily

-Én??Én nem dehogy-válaszoltam talán tul hamar is 

-Na na valaki,hogy tiltakozik- nézett sejtelmesen

-Jo talán egy kicsit bejön. -Emily most komolyra váltott és nézett.Idegesítően.

-Jo jo nagyon bejön. De bisztos,hogy nem lesz semmi köztünk ugyanis ő sztár én meg egy egyszerü lány.-mondtam pirrel az arcomon

-Én ugy tudtam,tudtam.Nyugi Niall nem olyan. Csak maradhattunk volna még egy kicsit -enyhült meg arcvonása és megölelt.

-Na és te?

-Hogy érted,hogy én?-kerdezte

-Neked megtetszett valaki?? Nem válaszolt.

-Szoval igen.Na és ki?-meg akart szolalni de közbevágtam.

-Várj kitalálom...Hazza.- mondtam vigyorogva.

-Honnan...honnan tudod?

-Ismerlek!-mondtam mosolyogva.

Még egy kicsit beszélgettünk majd felmentünk a szobánkba. Letusoltam majd felvettem a pizsamámat és lefeküdtem.

    * Reggel *
           
      *Emily szemszöge*

Reggel kipihenten keltem. Még vagy fél orát lustálkodtam.Eszembe jutott a tegnap és akaratom ellenére is elmosolyodtam, nagyon jol éreztem magam. Összeszedtem magam és elmentem a fürdőbe,hogy rendberakjam magam.Felvettem egy egyszerü egyberuhát és lementem a konyhába.A tegnapi felsőmbe kerestem a telefonomat,mikor megtaláltam kivettem.Egy kis lap esett ki a zsebemből.Lehajoltam és kinyitottam. Amikor megláttam,hogy mit ir rajta a szívem a torkomba dobogott. Harry száma volt rajta.És,hogy honann tudom? Ez a kis szöveg állt alatta.
                         
                           Mikor megtalálod azt a lapot már másnap reggel van. Hivj fel, Harry xoxo

Sikitottam.El se hiszem hogy maga Harry Styles megadta NEKEM a telefonszámát NEKEM NEKEEEM! <3

           *Jess szemszöge*

Sikitozásra ébredtem.Nagyon megilyedtem,felkaptam magamra valami ruhát ami elöl volt és lefutottam Emilyhez.

-Emily jol vagy?-siettem le a nappaliba.

-J...Je..Jess-nyökögött Emily

-Mi van veled?-kérdeztem kétségbeesetten.- Felemelte a kezét és ideadott egy kis fehér lapot.Mikor elolvastam a szavam elakadt.

-Ezt nem hiszem el.-mondtam mosolyogva 

-Megadta a számát és azt üzente, hogy hivd fel- dolgoztam fel a hallottakat.Felsikitottam,Emily is és egymást ölelve örültünk.

-Most mit csináljak?-kérdezte kétségbeesetten

-Hivd fel!-mondtam 

-Mo...most?

-Nem baszus 2 év mulva....IGEN IGEN most!-parancsoltam rá.

-Oke Oke.-mondta majd elvette a telefonját és bepötyögte a számot. A füléhez emelte a telefont. Száját rágva várta hogy Harry felvegye a telefont.

-Felvette felvette felvette-tátogta és hadonászott a kezével

-Ö..ö Szia H-Harry,E-Emily vagyok-nyökögte belé telefonba a szavakot barátnőm.Én mosolyogva fogyeltem ügyetlenségét.

-Harry: O szia Emily,akkor ez azt jelenti hogy megkaptad a kis papirt.

-He he igen -felelte 

-Harry: Na és hogy vagy?

-Jol kö..köszi...te?

-Harry: Én is köszönöm.Arra gondoltunk a fiukkal ha lenne kedvetek nem jöttök át egyet hozzánk?

-Ö hogy mi?Hozzátok? -sikitott némán.(vagyis na,gondoljátok,vagy nm xD)

-Harry: Igen,ti hozzánk

-ÖÖ jo persze átmegyünk- mondta. Én meg a kezem szám elé tartva bámultam. De pontosan hova is kell mennyünk?

-Harry: Mond meg,hogy hol laktok és mi küldünk oda egy kocsit

-Harry,nem kell,taxival is oda tudunk menni-tiltakozott

-Harry: Emily,kérlek

-Oke Oke .... 26. szám

-Harry: köszi akkor fél ora és a kocsi a kaputoknál lesz.

-Oke és köszi

-Harry:Nincs mit nah de én teszem le fél ora és találkozunk,majd megszakitotta a vonalat.
Barátnőm elvette fülétől a telefont és bámulta azt.

-Na mit mondott??-kérdeztem izgatottam

-Megyünk a One Direction házba-sikitozott és megint megölelt.Fél ora mulva jön egy kocsi és elvisz hozzájuk.

-Az állam a földet surolta nem hittem el....
               
                                          (to be continued)

3 megjegyzés:

  1. Uristen <3 <3 <3 Kovit most egyszeruen jobb lett <3 <3 <3!!!

    VálaszTörlés
  2. jujj piszu ez remek!!!nehogy abba hagyd az irast!!! :-*

    VálaszTörlés
  3. wááá hát nagyon jóó...hamar hamar kövit!! :**

    VálaszTörlés