2013. június 2., vasárnap

6.Rész

               *1 honap mulva*


2 hét hosszu idő,sok minden történt jo is rossz is.Amikor csak tudtunk a fiukkal voltunk. Ez az egy honap alatt meg jobban beleszerettem Niallba,volt mikor ugy éreztem,hogy ez az érzés kölcsönös de volt olyan időszak amikor rám se nézett.Fogalmam sincs,hogy mit akar,és ez már egy kicsit bosszant is de attol én még ugyanugy szeretem. Egyszer mentünk el kettesben sétálni.De nem történt semmi.Csak seta, semmi más. Emily és Harry. Ugy látom megtalálták egymást.Sokat kacagnak,sok helyre járnak együtt. Harry még nem tette meg a következö lépést, pedig Emily minden nap izgatottan kel fel,hogy hétha elhivja randira...de nem. Néha este mikor hazaérünk pityeregni kezd és elmeseli,hogy ez neki mennyire rossz hogy Harry nem lépik,meg azt is lehet hogy Harry csak barátként tekint rá. Ilyenkor a szivem szakad meg.És eszembe jut Niall,hogy ő vajon mit érez irántam és én is elszomorodok. Ebben az 1 honapba kételyek között éltünk.

               *Emily szemszöge*

 Jess ugy tudja,hogy elugortam az üzletbe de közben a fiukhoz megyek ugyanis kiterveltünk egy nagyon jo tervet,hogy hogyan tudnánk összehozni Niallt és Jesst. Hamar odaértem és megnyomtam a csengőt. Harry nyitott ajtot nekem és mikor megláttam a pillangoim repkedni kezdtek. Hamar be hivott.

-Sziasztok

-Szia-köszöntek egyszerre. Leültem és belefogtam a beszélgetésbe. Niallt elküldék a mosodába igy nem volt jelen.

-A terv a következő....-szépen sorban elmondtam mindent. Hamar megértették. Meg egyszer átfutottuk a dolgot és már rohantam is haza,hogy Jess ne fogjon gyanut. Haza fele még beugrottam az üzletbe..ugyebár oda mentem....

-Szia,Jess megjöttem-kiabáltam fel

-Ok fél perc és lent vagyok-kiabált vissza.Adig izgatottan leültem a konyba egy székre.

-Azt hittem,hogy soha nem jössz vissza-mondta Jess mikor benyitott a konyhába

-Sajnálom sokan voltak és sorba kellett áljak-hazuttam valami hiteleset.

-Semmi baj

-Mikor haza fele jöttem megszolalt a telefonom és Harry volt az. Azt mondta,hogy holnap mennek piknikezni és gondolták tartsunk velük.-mondtam izgatottan

-És te igen mondál?-meresztette rám szemeit

-Igent.Miért??Baj??

-Nem,nem dehogy is-tiltakozott.

-Egy eldugott de szép partszakaszra visznek ahol nincsenek paparazik.-mondtam. Egész nap nem mentünk át a fiukhoz. Had keszüljenek fel lelkileg a holnapi napra.Ugy 10 ora fele jött egy sms em Harrytöl
       
       -Szia.<3 Kitaláltad,hogy mit fogsz majd mondani Jessnek??Hogy te miért nem ménsz?-Harry

       -Szia :* Még nem és te Niallnak?

        -Igen...Majd azt fogod mondani,hogy programod van velem.-Harry

        -Ohh és lesz is vagy csak ....?

        -Lessz. -Harry

        -Es mi lesz??-kérdeztem izgatottam

        -Az legyen egyelőre az én titkom-Harry

        -De ha Jess megkérdezi?

        -Mond azt neki,hogy studioba kellett mennem és elcsaltalak magammal.-Harry

        -Jo rendben.De ha nem veszi be akkor jösz te ide és magyarázod ki valahogy.

        -Okee.-Harry. Még pár smst váltottunk egymással majd kifogytunk a témábol,elköszöntünk egymástol majd letusoltam és elmentem lefeküdni....


                *Jess szemszoge*

Reggel izgatottan keltem ki az ágybol. 12 fele volt,nagyon izgatott voltam a mai nap miatt. Alig vártam hogy jöjenek már a fiuk. Felvettem egy fehér rövid ujju polot és egy szintén fehér rövidnadrágot és lementem a konyhába kajálni valamit. Mikor lementem Emily már ott volt.

-Reggelt-mondtam mosolyogva

-Neked is-mosolygott vissza

-Jess?

-Igen?-fordultam meg kerdően

-Ööö..hát izé...Harry felhivott-makogta

-És?-kérdeztem egy kicsit hangosabban

-Huh...na joh... be kell menjen a studioba és elcsalt engem is-hadarta el.-De te attol mehetsz.

-Nem. Nelküled nem.1 lány és 4 fiu-néztem rá.

-Jol fogod érezni magad...És gondolj bele ott lesz Niall is,bisztos nem örülne ha nem tartanál velük.-mondta

-Én most már azt se tudom,hogy örülne-e vagy nem.-ültem le és evel megadtam magam

-Naaa légysziiii.... meglátod,hogy jo lessz. Bisztos örülni fog hogy elmensz.


            *Niall szemszöge*

Tegnap amiután hazaértem a fiuk aval fogadtak,hogy piknikezni megyünk a lányokkal. Jess jutott eszembe. Az elmult hetekben nagyon megkedveltem,sot szerintem szeretem.Csak nem tudom,hogy mit erez.Es en felek lepni. Felek hogy ha megcsokolom es elmondom neki az igazsagot akkor tonkre teszem a baratsagunkat. Csak remelni tudom hogy egy ici picit is de bejovok neki. A mult honapban egy kicsit kozeledtem hozza pusziltam az arcat meg ugy minden.De egyszer egyszer meg ugy ereztem,hogy ez nem hejes es nem foglalkoztam vele,nagyon nehez volt.

    *Másnap*

Fél 2 volt amikor szoltam a tobbieknek,hogy ideje lenne menni. Épp a konyha felé tartottam amikor csengettek. Emily állt az ajtoba.

-Szia Emily-gyere,de nem ugy volt,hogy mi megyünk értetek??És hol van Jess??-kerdezöskődtem és beengedtem.

-Szia Niall igen ugy volt csak,hogy én nem megyek veletek,Jess pedig otthon van.

-Hogy,hogy nem josz?-értetlenkedtem.

-Harry el kell menjen a studioba és én elkiserem-mosolyogtam rá

-Ja értem.De ugye Jess jön?

-Igen-mondta.Közbe bementünk a konyhába,Harry meglátta Emilyt, elmosolyodott es üdvözölte két puszival

-És a tobbiek? Indulnunk kéne-néztem az orára.

-Liam már a reggel elment. Zayn és Louis pedig,Zayn tesojával vannak mert szülinapja van.

-Oooo és akkor én kivel megyek?

-Jessel-vágták rá egyszerre,összenéztek és elkacagták magukat

-Hat jo -vontam meg a vállam mind ha nem nagyon érdekelne,elvettem a kosarat és kimentem.Beültem a kocsiba és gondolkoztam ő és én csak mi ketten. Mikor a kapuhoz értem dudáltam egyet.2 perc se kellett és már nyilt is az ajto.Haja kiengedve,poloja köldökéig ért nadrágja meg rovid kék volt. Gyönyörű volt.

               *Jess szemszoge*

Kinyitottam a kocsi ajtaját es beültem és hatranéztem de senki nem volt ott.

-A többiek?-kérdeztem

-Liam,Zayn és Louis már reggel sem voltak otthon és Emily elkiséri Harryt.Szoval ketten maradtuk.-mondta.-De ha nem akarsy jönni nem eröltetlek.

-Nyugi jo?Elmegyek veled,szivesen-pirultam el

-O.Oke-mosolygott rám. Egész uton kacagtunk.Annyit kacagtatott,hogy a hasam is fájni kezdett. Megérkeztünk,Niall kiszált átszaladt az én felemre,kinyitotta az ajtot nekem és kisegitett a kocsibol.

-Azért nem vagyok mozgássérült-kacagtam el magam.

-Tudom de igy romantikusabb vagy izé- kacagta el magát szégyenébe és a földet kedte el vizsgálni.

-Hej-emeltem meg fejét,hogy a szemembe nézzen.-Tölem vehessük randinak is-mosolyodtam el

-Oke-csillant fel a szeme.Mondtam már,hogy ilyenkor olyan édi ??!! Megfogta a kezem és húzni kezdett.Egy  szép tenger parchoz értünk.

-Ez gyönyörű-mondtam

-Igen tudom ez a kedvenc helyünk a fiukkal -mondta. Leteritettük a pokrocot és ráültünk.Kb 1 ora mulva kajáltunk.Sokat.Miután ettünk elraktuk a kaját és elterültönk egymás mellett.És a felhöket neztük és találgattuk,hogy kire is hasonlitanak

-Nézd az ott ugy néz ki mind egy repüllö-mondtam

-Á-á az egy sült csirke-mondta komolyan,én meg elkacagtam magam

-Nah és az ott-mutatott fel. Az olyan mind egy gyümölcsös tál.-mondta én meg megint kacagtam.

-Szerintem az egy kocsi-mondtam.

-Szerintem nem-mondta Niall majd ő is elkacagta magát.

-Neked mindig a kaján jár az eszed?-kerdeztem nevetve

-Nem,mostanába nem csak a kaján-mondta a szemembe nézve.-Mostanába többet jár egy bizonyos  személyen az eszem mind a kaján.

-Ooo. És ki az a  szerencsés?-kérdeytem és a szivem a torkomba dobogott.

-Majd idövel megtudja-mosolygott rám.Behunytam a szemem és élveztem,ahogyan az arcomat süti a nap.Éreztem ahogy Niall feláll.Nem nyitottam ki a szemem,nem tulajdonitottam nagy dolognak. Pár másodperc mulva éreztem ahogy Niall átlépik a lábamon de csak az egyik labával.Egyik kezét a karomhoz teszi utánna a másikat is és közeledik felém.Lepkéim az egekbe,szivel 3 szor gyorsabban ver.Éreztem forro lehelletét,kiráz a hideg,és megpuszilja az orromat.Istenem ez valami fantasztikusan fantasztikus pasi. Elkacagom magam de nem nyitottam ki a szemem.....

1 megjegyzés: