2013. április 5., péntek

1.Rész

Mesélek egy kicsit magamrol.....17 éves vagyok.Emily a legjobb baratnőm.Mindent vele szoktam csinálni.Kicsi korunk ota ismerjük egymást.A szüleink nagyon jo barátságba vannak egymással.Romániába születtem,de Londonba tanulok.Emilyvel együtt költöytünk ki Londonba.Megvettünk egy eléggé tágas lakást,persze e szüleink is kisegítettek. A suliba ismertem meg Kevint,nagyon megszerettem.Ő 18 éves.Eleinte nem hittem,hogy tetszek neki de ahogy Emilyt ismerem...mindenre képes,igy összehozott egy randit.A többi meg ment magátol.Nagyon szeretjük egymást...Nagyon szeretjünk az One Direction-t (Emily és én).Nagyon szeretnénk már találkozni velük.




Ismét ugyanaz az unalmas nap.Mind bármelyik.Mindig ugyanaz.Reggel felkelés suliba menés,egész napot végigunni majd onann haza.Ez a nap rövidebb volt mivel az év utolso napja.Kevinnel egy suliba járunk igy sokat vagyunk együt.Emily az osztálytársam.Kevin és én ma moziba  megyünk.Most éppen hazafele tartunk Emilyvel.
-Bisztos, hogy nem jössz  velünk??-kerdeztem
-Bisztos bisztos,mennyetek kettesbe.
-O,hogy én mennyire szeretlek.-öleltem meg barátnőmet.Időközben hazaértünk.Bementünk a házba.Felmentünk a szobánkba,átöltöztünk valami kényelmesebb ruhába.A konyhába találtam Emilyt éppen valami finomat készített.Én is segitettem neki ,hogy minél hamarabb meglegyünk.Kb 15 perc mulva a kanapén ülünk és néztük a tévét amikoris megkezdődtek a hirek.
Uj hirek:Az One Direction világkörüli turnéja végetért.A fiuk elmondták,nagyon tetszett az elmult év.És azt is mondták a rajongok örömére,hogy a turnét itt Londonba fejezik be egy ujabb koncertel. A koncert egy hét mulva lesz megrendezve a ..... arénába.A jegyek megrendelhetők a www.....com.-on.Elővételben pedig a ....... telefonszámon.Köszönjük figyelmüket.Egy ora mulva ujra jelentkezünk.
-Áááá ezt nem hiszem el.Ugye elmegyünk??-kérdeztem
-Igen,at lesz holnap az első dolgunk,hogy a megsporolt pénzünkbol veszünk 2 jegyet.Sajnos nem engedhetjuk meg a VIP jegyet.-mondta Emily
-Igen tudom de nem az a lényeg...jo na az is de az jo lesz,hogy ott lehetünk-mondtam
-Igen igen de nagyon elszaladt az idő,mindjárt itt van Kevin és te még seholsem tartassz...na irány fel az emeletre tusolni majd én előkeresem a ruhádat-mondta Emily és aval fel is huzott a kanapérol és elindultunk fel.15 Perc mulva tisztán és felfrissülve léptem ki az ajton.És amikor megláttam,hogy Emily milyen ruhaősszeállítást hozott össze nekem...az állam esett le.
Nagyon tetszett.
-Emily ez csodás-néztem meg közelebbről a ruhát.
-Az bisztos,hogy te értesz az ilyenhez az ilyenhez.Köszönöm-mondtam és megöleltem
-Ugyan...semmiség.
Hamar felkaptam magamra a ruhát,egy kis alap sminket raktam magamra. Épp indultam le a lépcsőn amikor dudálást hallottam.
-Emilyyy-kiabáltam
-Tessék..itt vagyok nem kell orditani.-mondta mosolyogva
-Ja..bocsi.Itt van Kevin szoval megyek.Adtam egy puszit szép arcára majd kimentem.Kevin a kocsinak dőlve várt és mért végig.Mikor a szeme ujra az arcomra került.Elmosolyodott.
-Nagyon szép vagy-jött közelebb és szenvedélyesen megcsokolt.Pillangoim ujra feléleldtek.De valahogy nem volt az igazi. Mindha hiányozna a varázs.De én még mindig szeretem.
Beültünk a kocsiba.Egész uton nem szoltunk semmit. Eléggé kínos helyzet volt. Valami nem volt rendbe,Kevin tulságosan feszült és ideges volt.Egy parknál állt félre a kocsival.Kiszált,megkerülte a kocsit és engem is kisegített.Megfogta a kezem és elindultunk.Lassan és némán.Pár perc mulva megált.Szembefordított magával belenézett a szemembe majd megcsókolt.Valamitol félt éreztem. A fejembe mindenféle rossz dolgok kavarogtak.
-Kérlek ne akadj ki!Vagyis könyörgök.-mondta.
Kezdtem tényleg megijedni.
-Jo megprobálok nem kiakadni,de mond már el,hogy mi van -mondtam egy kicsit hangosabban
-Tudod voltunk a tegnap...abba a.....buliba....a haverokkal-akadozott.
-Igen de mi van vele nyögd már ki - probáltam nyugodt maradni
-Jess én szeretlek,bocsáss meg nekem-ölelt át szorosan.De én ellöktem magamtol
-Mit csináltál abba a buliba,hogy meg kéne bocsássak neked??-kérdeztem vagyis inkább kiabáltam.Szemembe könny szökött.
-Én nem voltam magamnál,tulságosan sokat ittam.-mentegetőzött.
-Ne kerüld a forro kását.Mi van már?- kiabáltam.
-Én...
                  (to be continued)

2 megjegyzés:

  1. Ona olyan izgalamas és egyben fantasztikus!! Imádom...siess a kövi résszel. :***

    VálaszTörlés
  2. jujj,de jó bazz!mért most hagyod abba,a legizgalmasabb résznél?! :) :D

    VálaszTörlés